REGULAMIN KONKURSU
„WIELKI KONKURS”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie organizowanym przez Organizatora.
- Organizatorem konkursu pod nazwą „WIELKI KONKURS” zwanego dalej „Konkursem” jest SOCIALTIME SP. Z O. O. z siedzibą w Warszawie (00-032), ul. Przeskok 2, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000786153, NIP: 888-314-08-95, REGON: 383-358-390, kapitał zakładowy: 100.000,00 zł, (zwany dalej „Organizatorem”).
- Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 kodeksu cywilnego.
- Konkurs będzie przeprowadzony w imieniu i na zlecenie EOL POLSKA SP. Z O. O. z siedzibą w Szamotułach (64-500), ul. Chrobrego 29; KRS: 0000359840, NIP: 7872086200, REGON: 301436291, kapitał zakładowy: 13.480.000,00 zł, zwaną dalej „Fundatorem”.
- Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (z zastrzeżeniem transgranicznego dostępu do Internetu).
- Konkurs prowadzony będzie w okresie od dnia 2 grudnia 2024 r. do dnia 16 lutego 2025 r. i jest podzielony na 11 edycji, z których każda obejmuje jeden pełny tydzień kalendarzowy (od poniedziałku od godz. 00:00 do niedzieli do godz. 23:59) obowiązywania Konkursu (zwanymi dalej „Edycjami”, a każda z osobna „Edycją”). Konkurs będzie prowadzony na stronie Organizatora pod adresem www.wielkikonkurs.pl
- Uczestnik nie może przenosić na osoby trzecie prawa do uczestnictwa w Konkursie.
- Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie www.wielkikonkurs.pl a także na Fanpage Fundatora w portalu społecznościowym Instagram oraz Facebook, wraz z możliwością jego pobrania. Udział w Konkursie i podanie związanych z udziałem danych jest całkowicie dobrowolne a także oznacza, że Uczestnik zapoznał się z Regulaminem Konkursu i w pełni go akceptuje.
II ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- W Konkursie może wziąć udział wyłącznie osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zamieszkała na terytorium Polski, mająca ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych, która posiada dostęp do sieci Internet i spełni warunki opisane niniejszym Regulaminem (dalej: „Uczestnik”).
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy Organizatora oraz Fundatora. Współpracownikami w rozumieniu Regulaminu są wszystkie osoby współpracujące z Organizatorem lub Fundatorem na podstawie umów cywilnoprawnych. W Konkursie nie mogą również brać udziału członkowie rodzin tych osób. Przez członków rodzin rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków, osób pozostających w stosunku przysposobienia, a także osób pozostających we wspólnym pożyciu.
- W celu wzięcia udziału w danej Edycji Konkursu, Uczestnik powinien w czasie trwania Edycji spełnić łącznie warunki określone w Regulaminie, to jest:
a) posiadać dostęp do urządzenia z dostępem do Internetu,
b) zapoznać się z zasadami uczestnictwa w Konkursie udostępnionymi pod adresem www.wielkikonkurs.pl/regulamin
c) wykonać Zadanie Konkursowe, tj.: – dokonać zakupu dowolnego oleju lub dowolnego majonezu marki „Wielkopolski” w dowolnej sieci sklepów – potwierdzonego paragonem lub fakturą wystawioną w okresie obowiązywania Edycji Konkursu. Zdjęcie paragonu lub faktury uznaje się za dowód zakupu –Uczestnik zobowiązany jest zachować oryginał dowodu zakupu w celu potwierdzenia uprawnień do ewentualnej Nagrody (oryginałem nie są w szczególności kserokopia, odpis, duplikat, wydrukowany skan, dowód zakupu zapisany w aplikacji oraz zdjęcie czy wydruk dowodu zakupu z aplikacji);
– wejść na stronę pod adresem www.wielkikonkurs.pl i dokonać zgłoszenia poprzez wypełnienie zamieszczonego tam formularza z podaniem: imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu e-mail Uczestnika oraz zarejestrowanie paragonu lub faktury wgrywając jego/jej zdjęcie w formacie jpg lub png (waga pliku nie może być większa niż 10 MB).
Nieczytelne zdjęcia dowodu zakupu lub zdjęcia dowodu zakupu nieczytelnego, uszkodzonego w stopniu uniemożliwiającym odczytanie daty, miejsca zakupu oraz zakupionych produktów lub nie obejmujące tych danych, nie są brane pod uwagę przez Organizatora i mogą uniemożliwić otrzymanie nagrody przez Uczestnika.
– udzielić odpowiedzi na następujące pytanie: „WIESZ, że za 30 min przyjdą goście – co przygotujesz? PS Wykorzystaj olej lub majonez Wielkopolski”. Odpowiedź może być udzielona za pomocą tekstu, zdjęcia lub tekstu i zdjęcia. Zdjęcie może być zamieszczone w formacie jpg lub png a jego waga nie może przekraczać 10 MB. Zdjęcie nie może zawierać wizerunku Uczestnika ani żadnej osoby trzeciej. - Otrzymanie przez Organizatora zgłoszenia zostanie potwierdzone komunikatem wyświetlonym na ekranie Uczestnika. W razie wątpliwości, czy zgłoszenie zostało przyjęte, Uczestnik może upewnić się o tym wysyłając wiadomość e-mail pod adres kontakt@wielkikonkurs.pl
- Komisja Konkursowa jest uprawniona do weryfikacji spełnienia warunków uczestnictwa w Konkursie jeśli zachodzi uzasadnione podejrzenie, że dany Uczestnik działa sprzecznie z niniejszym Regulaminem. Komisja jest uprawniona do wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie i odmowy przyznania mu Nagrody, jeśli nie spełnia warunków uczestnictwa w Konkursie określonych w niniejszym Regulaminie lub też w przypadku powzięcia uzasadnionych podejrzeń, iż tekst lub zdjęcie zamieszczone przez Uczestnika w wykonaniu Zadania Konkursowego narusza prawa osób trzecich lub też tekst ten narusza postanowienia ust. 9 poniżej. Wykluczony Uczestnik traci prawo do ubiegania się o Nagrody określone w Regulaminie, a w przypadku gdy otrzymał Nagrodę zobowiązany jest do jej zwrotu.
- Uczestnik poprzez wykonanie Zadania Konkursowego gwarantuje, że posiada pełne prawa autorskie do utworów objętych Zadaniem Konkursowym – zdjęć i stworzonego tekstu (zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Uczestnik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność z tytułu złożonych oświadczeń.
- W czasie trwania Konkursu, Uczestnik może wykonać Zadanie Konkursowe wyłącznie jeden raz w ramach danej Edycji – jeden dowód zakupu może zostać zgłoszony do Konkursu jeden raz. Uczestnik może brać udział w więcej niż jednej Edycji Konkursu – dokonując każdorazowo kolejnych zakupów oraz wykonując ponownie Zadanie Konkursowe spełniające każdorazowo warunki Regulaminu. W przypadku wykonania więcej niż jednego Zadania Konkursowego w ramach danej Edycji Konkursu, przy dokonywaniu oceny Komisja będzie brać pod uwagę wyłącznie pierwsze (najwcześniejsze) Zadanie danego Uczestnika.
- Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Konkursie, poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji na adres Organizatora SOCIALTIME SP. Z O. O. z siedzibą w Warszawie (00-032), ul. Przeskok 2 lub adres mailowy: kontakt@social-time.pl
- Uczestnik, z chwilą wykonania Zadania Konkursowego udziela Organizatorowi i Fundatorowi nieodpłatnej, przenoszalnej, lecz niewyłącznej licencji do korzystania z przedmiotów praw własności intelektualnej zawartych w danym Zadaniu Konkursowym (niezależnie od otrzymania przez Uczestnika Nagrody), tj. z utworów w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, bez ograniczeń terytorialnych, czasowych lub ilościowych, z prawem do udzielania sublicencji, na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalenie i zwielokrotnienie dowolną techniką w tym w szczególności techniką drukarską;
b) wprowadzenie do obrotu;
c) wykorzystanie całości i pojedynczych elementów dla potrzeb stworzenia dowolnych materiałów reklamowych (przykładowo reklamy prasowe, ulotki, plakaty o dowolnych rozmiarach, materiały okolicznościowe) oraz korzystanie z nich w ramach materiałów reklamowych, poprzez ich utrwalanie i zwielokrotnianie technikami opisanymi w punkcie
a) powyżej, oraz wprowadzenie do obrotu, rozpowszechnianie, najem, użyczenie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
d) rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet, w tym na portalach społecznościowych, poprzez wprowadzenie do pamięci komputera bez względu na ilość nadań, emisji, wytworzonych egzemplarzy;
e) rozpowszechnianie w jakikolwiek inny sposób w całości lub części, nadawanie za pomocą wizji, fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stacje naziemne, za pośrednictwem satelity, wystawienie, wyświetlenie, publiczne odtworzenie, publiczne wykonanie, nadawanie w sposób równoczesny i integralny z inną organizacją lub podmiotem radiowym lub telewizyjnym, publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
f) najem, dzierżawa, zarejestrowanie utworu jako znaku towarowego, wzoru użytkowego lub przemysłowego. - Na mocy licencji określonej powyżej, utwór Uczestnika zawarty w Zadaniu Konkursowym może być wykorzystany w dowolny sposób, przetworzony, rozpowszechniony w całości lub w części, w połączeniu z innymi utworami, może zostać zmieniony, opracowany, w szczególności w celu promocji i reklamy, w tym formie plakatów, folderów, w tym reklam audiowizualnych. Uczestnik wyraża zgodę na korzystanie i rozporządzanie opracowaniem jego utworu (zgoda na wykonywanie praw zależnych), z prawem do dalszego upoważnienia do wykonywania praw zależnych.
- Fundator oraz Organizator i podmioty, którym udzielili sublicencji, upoważnione są do wykorzystania utworu w sposób anonimowy. Uczestnik zobowiązuje się do niewykonywania wobec Fundatora i Organizatora i innych podmiotów, przysługujących mu autorskich praw osobistych i zezwala na ich wykonywanie w jego imieniu, w szczególności prawa: oznaczenia utworu swoim nazwiskiem, autorstwa utworu, decydowania o pierwszym udostępnieniu, nadzoru na sposobem korzystania z utworu.
- Zadanie Konkursowe powinno być zgodne z prawem oraz ogólnie przyjętymi normami obyczajowymi, w tym nie może zawierać:
a) wulgaryzmów, treści obraźliwych, politycznych, propagandowych, religijnych lub treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami,
b) nie może zawierać treści reklamowych dotyczących innych niż Organizator lub Fundator podmiotów,
c) nie może naruszać jakichkolwiek praw Organizatora, Fundatora ani osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do wizerunku.
III. ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW
- W celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu Organizator powoła komisję konkursową w trzyosobowym składzie (dalej: „Komisja”). Do zadań Komisji należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody (dalej „Zwycięzców” i „Laureatów”). Decyzje Komisji są ostateczne, co nie pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
- Po zakończeniu każdej z Edycji, spośród wszystkich Uczestników, którzy wykonali Zadanie Konkursowe w ramach danej Edycji, Komisja dokona oceny Zadań Konkursowych pod kątem ich czytelności, poprawności językowej, pomysłowości, oryginalności i kreatywności. Każdy z członków Komisji Konkursowej może przyznać Uczestnikowi Konkursu od 0 do 10 punktów, co oznacza, że z oceny Komisji każde Zadanie Konkursowe może maksymalnie otrzymać 30 punktów. W ten sposób Komisja wyłoni sześciu Zwycięzców, których Zadania Konkursowe w ocenie Komisji są najlepsze i najciekawsze. O kolejności miejsc Zwycięzców zadecyduje punktacja łączna – Uczestnicy z trzema najwyższymi liczbami punktów w ramach danego Etapu otrzymają Nagrodę I-go stopnia zaś Uczestnicy z czwartą, piątą i szóstą najwyższą liczbą punktów w ramach danego Etapu otrzymają Nagrodę II-go stopnia. W przypadku remisu punktowego o ostatecznej kolejności zadecyduje Komisja.
- Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców danej Edycji najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zakończenia danej Edycji Konkursu.
- Po zakończeniu wszystkich Edycji Konkursu, spośród Zwycięzców, którzy w ramach poszczególnych Edycji Konkursu otrzymali trzy najwyższe liczby punktów (Zwycięzców, którym przyznane zostały Nagrody I-go stopnia), Komisja dokona ponownej oceny ich Zadań Konkursowych pod kątem czytelności, poprawności językowej, pomysłowości, oryginalności i kreatywności. Każdy z członków Komisji Konkursowej może przyznać Zwycięzcy od 0 do 10 punktów, co oznacza, że z oceny Komisji każdy Zwycięzca może maksymalnie otrzymać 30 punktów. W ten sposób Komisja wyłoni trzech Laureatów, których Zadania Konkursowe w ocenie Komisji były najbardziej oryginalne i kreatywne. O kolejności miejsc Laureatów zadecyduje punktacja łączna – Laureaci z trzema najwyższymi liczbami punktów otrzymają Nagrodę Specjalną.
IV NAGRODY W KONKURSIE
- Fundatorem Nagród jest Fundator.
- W Konkursie przewidziano następujące Nagrody:
a) Nagroda I-go stopnia – w postaci kwoty pieniężnej w wysokości 200 zł oraz dodatkowej nagrody pieniężnej* w wysokości 22,22 zł brutto, która nie podlega wypłacie na rzecz Zwycięzcy, lecz zostanie potrącona przez Organizatora na rzecz zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie – 33 nagrody o łącznej wartości 7.333,26 zł brutto;
b) Nagroda II-go stopnia – w postaci zestawu składającego się z produktów Wielopolski, tj. Olej rzepakowy Wielkopolski tłoczony na zimno 0,5 L, Olej rzepakowy Wielkopolski w plastikowym opakowaniu 1 L, Majonez Wielkopolski XXL w zestawie z deską do krojenia z logotypem Wielkopolski o wartości 60 zł oraz dodatkowej nagrody pieniężnej* w wysokości 6,66 zł brutto, która nie podlega wypłacie na rzecz Zwycięzcy, lecz zostanie potrącona przez Organizatora na rzecz zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie – 33 nagrody o łącznej wartości 2.199,78 zł brutto;
c) Nagroda Specjalna w postaci wielofunkcyjnego urządzenia kuchennego Thermomix® o wartości 6.455,00 zł brutto oraz dodatkowej nagrody pieniężnej* w wysokości 717,15 zł brutto, która nie podlega wypłacie na rzecz Zwycięzcy, lecz zostanie potrącona przez Organizatora na rzecz zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie – 3 nagrody o łącznej wartości 21.516,45 zł brutto.*Do wartości każdej Nagrody zostanie dodana dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości odpowiadającej zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w Konkursie zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity: tj. Dz.U. z 2022, poz. 2647 z późn. zm.), liczonemu od ubruttowionej o należny podatek dochodowy wartości przyznanej nagrody. Zwycięzca oraz Laureat przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że kwota dodatkowej nagrody pieniężnej nie podlega wypłacie na jego rzecz, lecz przeznaczona jest na zapłatę zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych należnego z tytułu wygranej Nagrody w Konkursie.
- Organizator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, przed wydaniem Nagrody obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny z tytułu wygranej. Zwycięzca i Laureat jest zobowiązany przekazać Organizatorowi wszelkie dane, niezbędne do wypełnienia w/w obowiązków.
- W każdej Edycji Konkursu jeden Uczestnik może uzyskać prawo wyłącznie do jednej Nagrody.
- Organizator jest zobowiązany wydać Zwycięzcy i Laureatowi Nagrodę wolną od wad.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z przyczyn dotyczących Zwycięzcy lub Laureata a polegających na niespełnieniu warunków Regulaminu, w szczególności niepodania 6 poprawnych danych wymaganych do przekazania informacji o uzyskaniu Nagrody i jej wydania.
- W przypadku zaistnienia wątpliwości, czy Zwycięzca Konkursu spełnił wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Regulaminie, Organizator ma prawo wstrzymać się z wydaniem Nagrody, do czasu wykazania przez Zwycięzcę, że spełnił on wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Regulaminie.
- Nagrody nie podlegają wymianie na równowartość w gotówce ani na nagrody innego rodzaju. Zwycięzcy i Laureaci nie mogą przenieść prawa do uzyskania Nagrody na osoby trzecie. Zwycięzcy i Laureatowi nie przysługuje również prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Nagród.
- Organizator zastrzega sobie prawo do żądania nadesłania oryginału dowodu zakupu. Uczestnik, który otrzyma takie żądanie, jest zobowiązany w ciągu 7 dni przesłać oryginał dowodu zakupu pocztą poleconą na adres Organizatora wskazany w art. I.2. Regulaminu. Organizator nie zwraca nadesłanych dowodów zakupu. Nieprzedstawienie przez Uczestnika oryginału dowodu zakupu na wezwanie Organizatora lub przesłanie uszkodzonego, nieczytelnego, nieoryginalnego dowodu zakupu lub dowodu zakupu, na którym dane są inne niż w zgłoszeniu do Konkursu, powoduje wykluczenie zgłoszenia z udziału w Konkursie.
V POWIADOMIENIE O WYGRANEJ
- Zwycięzcy danej Edycji zostaną powiadomieni przez Organizatora o wynikach w tej Edycji w terminie do 3-go dnia (do godz. 20:00) od dnia rozstrzygnięcia tej Edycji.
- Laureaci, którzy wygrali Nagrodę Specjalną zostaną powiadomieni o wygranej w terminie 7 dni (do godz. 20:00) od dnia zakończenia Konkursu, tj. 7 dni od dnia zakończenia ostatniej Edycji Konkursu.
- Celem wydania Nagrody, Zwycięzcy zostaną poproszeni o kontakt z Organizatorem za pomocą wiadomości mailowej przesłanej na adres e-mail wskazany w ramach realizacji Zadania Konkursowego na stronie pod adresem www.wielkikonkurs.pl. Zwycięzcy są proszeni o skontaktowanie się z Organizatorem w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości.
- W celu wydania Nagrody Zwycięzca zobowiązany jest podać Organizatorowi następujące informacje, niezbędne ze względu na obowiązki podatkowe związane z przyznaniem Nagrody: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL/NIP, numer telefonu, zaś Zwycięzcy Nagrody I-go stopnia zobowiązani są ponadto podać numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić przekazanie Nagrody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wydania i odbioru Nagrody.
- Warunkiem wydania Nagrody jest przekazanie danych osobowych dla celów związanych z wręczeniem Nagrody jak również realizacją obowiązku dotyczącego pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych do właściwego Urzędu Skarbowego.
- Nagrody zostaną przekazane Zwycięzcom i Laureatom do 30 dni od dnia zakończenia Konkursu, tj. do dnia 18 marca 2025 r., w ten sposób, że:
a) Nagrody I-stopnia zostaną przekazane w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany w wiadomości mailowej opisanej w pkt. 3 powyżej.
b) Nagrody II-stopnia oraz Nagrody Specjalne zostaną przekazane w drodze przesyłki kurierskiej na adres Zwycięzcy i Laureata wskazany w wiadomości mailowej opisanej w pkt. 3 powyżej; - Niedokonanie przez Zwycięzcę lub Laureata odbioru Nagrody II-go stopnia lub Nagrody Specjalnej, dokonanej przez kuriera – w terminie 3 dni od dnia pierwszej próby doręczenia – powoduje utratę prawa do Nagrody. W takim przypadku Nagroda pozostaje własnością Organizatora. Nagroda w chwili jej odbioru przez Zwycięzcę i Laureata staje się jego własnością.
- Zwycięzca i Laureat nie mogą przenieść praw do przyznanej Nagrody na osobę trzecią. Zwycięzca i Laureat ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
- Organizator nie przewiduje informowania Uczestników, którzy nie zostali zwycięzcami, o ich indywidualnych wynikach w Konkursie.
VI REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRZEBIEGU KONKURSU
- Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu lub jego poszczególnych Edycji mogą być składane Komisji Konkursowej.
- Reklamacje związane z uczestnictwem Uczestnik może między innymi składać:
a) korespondencyjnie na adres: SOCIALTIME SP. Z O. O. z siedzibą w Warszawie (00-032), Przeskok 2,
b) za pośrednictwem e-mail Organizatora: kontakt@social-time.pl z dopiskiem: Reklamacja Konkursu „WIELKI KONKURS”. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom. - Reklamacja powinna zawierać:
a) oznaczenie Konkursu, którego dotyczy,
b) wskazanie danych Uczestnika umożliwiających jego identyfikację i nawiązanie z nim kontaktu;
c) wskazanie przyczyn wniesienia reklamacji. - Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia reklamacji, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej. Decyzja w przedmiocie rozpatrywanej reklamacji jest decyzją ostateczną w ramach prowadzonego postępowania reklamacyjnego.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Uczestnikowi w sposób, w jaki reklamacja została zgłoszona lub inny wybrany przez Uczestnika sposób.
- Postępowanie reklamacyjne opisane w niniejszym Regulaminie nie pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń związanych z Konkursem w postępowaniu sądowym lub w innym właściwym postępowaniu, w szczególności do dochodzenia przez Uczestnika w postępowaniu sądowym roszczeń wynikłych w związku z Konkursem nie jest wymagane uprzednie wyczerpanie drogi postępowania reklamacyjnego.
- Organizator informuje, że w przypadku nieuwzględnienia przez niego reklamacji, składającemu reklamację poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem przysługuje:
– prawo skorzystania z pomocy odpowiednich, wyznaczonych do spraw ochrony konsumentów organów, w tym między innymi do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów, zobowiązanych do udzielania konsumentom bezpłatnej pomocy w zakresie przewidzianym przepisami prawa; w celu uzyskania odpowiedniej pomocy należy zgłosić się do organu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania składającego reklamację;
– prawo skorzystania z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; w tym celu składający reklamację powinien złożyć wniosek do właściwego dla Organizatora lub Fundatora podmiotu uprawnionego (rejestr podmiotów znajduje się pod adresem: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php); Konsument może skorzystać również z platformy ODR dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL.;
VII. DANE OSOBOWE
- Administratorem podanych danych osobowych Uczestników jest Organizator, tj. SOCIALTIME SP. Z O. O. z siedzibą w Warszawie (00-032), ul. Przeskok 2, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000786153, NIP: 888-314-08-95, REGON: 383-358-390. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane z uwzględnieniem wymogów wynikających z przepisów wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
- Dane uczestników Konkursu są przetwarzane w celu:
– związanym z udziałem w Konkursie, w tym w celu wyłonienia Zwycięzców oraz kontaktu w sprawie informacji o wynikach Konkursu i wręczenia Nagrody a także rozpatrzenia ewentualnych reklamacji (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
– w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami związanymi z prowadzoną przez Fundatora i Organizatora działalnością gospodarczą, co stanowi prawnie uzasadniony interes Fundatora i Organizatora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w przypadku Zwycięzców i Laureatów Konkursu, także:
– w celu spełnienia przez Organizatora obowiązków przewidzianych w przepisach prawa, w szczególności w przepisach podatkowych i o rachunkowości (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
– w celu w celu związanym z wydaniem Nagrody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO). - Obiorcami danych osobowych będą podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi organizacyjne i techniczne związane z organizacją Konkursu, świadczące nadzór nad oprogramowaniem przetwarzającym dane, a także inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
- Dane Uczestników będą przechowywane:
– w celu przeprowadzenia Konkursu – przez okres trwania Konkursu oraz wyłaniania Zwycięzców i Laureatów Konkursu jednak nie dłużej niż do wycofania zgody na przetwarzanie danych;
– w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami – przez okres przedawnienia roszczeń określony przepisami prawa, a w przypadku zwycięstwa w Konkursie ponadto przez okres wymagany przez odpowiednie przepisy prawa w zakresie przechowywania dokumentacji księgowej i rachunkowej. - Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do ich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. W przypadkach przewidzianych w przepisach prawa, Uczestnikom przysługuje prawo żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Uczestnik może wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co jednak nie wypływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administrator zaznacza, że pomimo wycofania zgody, dane osobowe Uczestnika Konkursu mogą być przetwarzane w celach szczegółowo opisanych powyżej, których przetwarzanie odbywa się w oparciu o podstawy prawne inne niż zgoda, które zostały tam również szczegółowo opisane.
- Uczestnikom przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie, a w przypadku zwycięstwa w Konkursie – do czynności związanych z wydaniem Nagrody. Niepodanie danych uniemożliwi Pani/Panu wzięcie udziału w Konkursie, a w przypadku zwycięstwa – brakiem możliwości wydania Nagrody.
- Dodatkowo Administrator informuje, że z uwagi na fakt, że dane osobowe Uczestnika mogą być przetwarzane przez Administratora do celów wynikających z jego prawnie uzasadnionego interesu, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w ww. celu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Uczestnika.
- W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
VIII. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- W ramach Konkursu Organizator świadczy nieodpłatnie na rzecz Uczestników, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie, usługi drogą elektroniczną w zakresie niezbędnym do realizacji Konkursu.
- Przez usługi świadczone drogą elektroniczną na potrzeby Konkursu należy rozumieć takie usługi jak:
a) udostępnienie Regulaminu na Instagramie i Facebooku;
b) umożliwienie zapoznania się z Zadaniem Konkursowym;
c) umożliwienie wzięcia udziału w Konkursie. - Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą, gdy Uczestnik rozpocznie korzystanie z usług objętych Regulaminem.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może być w każdej chwili rozwiązana przez Uczestnika poprzez rezygnację z uczestnictwa w Konkursie.
- Warunkiem technicznym niezbędnym do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Chrome, Safari.
- Organizator zastrzega, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom, przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.
- Organizator korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych i odbieranych danych.
- Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia Art. VI Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.Nr 144, poz. 1204, z późniejszymi zmianami).
IX POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o grach hazardowych z dn. 19.11.2009 r.
- Uczestnictwo w Konkursie nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i konkursami prowadzonymi przez Organizatora.
- Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe zasady Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem błędnych lub nieaktualnych danych przez Uczestników Konkursu. We wszystkich kwestiach spornych decyduje Komisja.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.